טיפ אחד פשוט שיעזור לך להתבלט בלינקדאין

תוכן העניינים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אם יש פלטפורמה חברתית מוערכת במיוחד, שבעלי סוכנויות צריכים לנצל, זו לינקדאין.

לינקדאין היא מכרה זהב לסוכנויות ויועצים כאחד. אין לה את אטרקציית הפרסום המאסיבית והצעקנית כמו פייסבוק, אינסטגרם או טוויטר, אך היא רחוקה מהפלטפורמה הטובה ביותר לשיווק B2B, ויכולה להחליף משחק בכל הנוגע למציאת לקוחות חדשים.

יש רק בעיה אחת …

הרבה בעלי סוכנויות מתקשים להשתמש ב- LinkedIn למלוא יכולתו.

אנו רואים כל כך הרבה הזדמנויות לרכישה פוטנציאליות שנותרו על שולחן הלינקדאין.

למרבה המזל, יש הרבה דברים שאתה יכול לעשות כדי לשפר את ההסברה שלך בלינקדאין, ולמרות שזה מתחיל עם השחזה של הפרופיל שלך , זה לא נגמר שם.

כדי להתבלט בלינקדאין, תצטרך להיות שונה מהתחרות שלך. תצטרך לפרסם באופן קבוע, להשיב לאנשים ולספק ערך, אך אינך יכול לבצע את אותה הנוסחה כמו כולם.

בגלל הציפייה הנתפסת למקצועיות קיצונית בעת פרסום ב- LinkedIn, אנשים, כולל סוכנויות, נוטים ליצור תוכן שלא ממש מתחבר לאף אחד.

מנדי מקווין , מייסד שיווק ילדות Mod , ציין זאת ביום ההדרכה המוסמך של DigitalMarketer. כמי ששלטה באמנות הלינקדאין ומשתמשת בה באופן קבוע ליצירת לידים לסוכנות שלה, מנדי הפכה במהרה למובילת מחשבה בעולם השיווק בלינקדאין.

למנדי יש טיפ פשוט מאוד שיכול לעזור לבעלי סוכנויות לייצר את התנועה ולטפח את היחסים שהם רוצים ב- LinkedIn שלהם:

היה אותנטי. תהיה עצמך.

זה אולי נראה עצה מאוד לא משמעותית, אבל האמת היא שלא. למעשה, זה הדבר שמונע מכם ככל הנראה להגדיל את המותג ואת העסק שלכם בלינקדאין.

מדוע לינקדאין דורשת אותנטיות

בגלל אותה ציפייה נתפסת למקצוענות קיצונית בלינקדאין – מכיוון שמדובר בפלטפורמה מוכוונת קריירה – אנשים שוכחים עובדה קריטית מאוד בנושא: זו עדיין פלטפורמת מדיה חברתית.

זו אולי פלטפורמה מאוד נישתית למדיה חברתית, ואנשים עשויים להשתמש בה בעיקר לעסקים לעומת פנאי, אך היא עדיין מיועדת למעורבות ושיתוף. המטרה שלה, אם כי ממוקדת מעט יותר, היא עדיין לעזור לאנשים להתחבר.

האמת, האנשים שהם 100% עצמם בפלטפורמה שכולנו רוצים להיות כמוהם. וזה לא רק בגלל שהם אלה שמצליחים ביותר.

מקווין הוא דוגמה מצוינת. היא משתמשת בדף העסקי שלה בלינקדאין כדי לספק עדכונים בסיסיים אך משתמשת בדף האישי שלה כדי לקיים אינטראקציה אמיתית עם אנשים – והדף האישי שלה הוא המקום שרוב התוכן הטוב ביותר שלה.

למרות שהיא יכלה להשתמש בדף העסקי שלה באותה צורה בה היא עושה את העמוד האישי שלה, הדף האישי שלה מעניק לאנשים שהיא מתקשרת איתם קשר ישיר ומוכר לכאורה איתה. זה גורם להם לחבב אותה יותר ולקיים אינטראקציות חיוביות יותר עם התוכן שלה. זה שם פנים על המותג שלה, שללא ספק מעצים את המותג שלה ומייצר לקוחות.

ובמקרה של מנדי, זה עובד די טוב …

יותר מדי אנשים, בעיקר בעלי סוכנויות, חושבים על לינקדאין כחלון ראווה מורחב או תמונת מצב של העסק שלהם. זה יכול להיות מוצר דו משמח של חשבון הלינקדאין שלך, אבל זו לא הסיבה שהוא קיים.

במיוחד עבור בעלי סוכנויות, הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות כדי להשיג יותר לקוחות הוא לקיים אינטראקציה עם כמה שיותר אנשים. אתה רוצה שהם ירגישו שהם מכירים אותך בחיים האמיתיים. אתה רוצה שהם יוכלו להצביע על קולך בקהל.

זה מציב אתכם במצב טוב יותר להמיר, מכיוון שכשאחד מהקשרים האלה בלינקדאין נתקל בבעיות בשיווק שלהם, אתם יודעים למי הם הולכים לפנות? לא הזר שהם לא יודעים עליו כלום.

הם הולכים לפנות אליך.

הם מכירים אותך, והם סומכים עליך, אז הם יתנו לך את העסק שלהם.

לינקדאין קיימת בשבילך ליצור קשר עם אנשים, והדרך הטובה ביותר עבורך ליצור קשר עם אנשים היא להיות עצמך. ככל שאתה יוצר קשר טוב יותר עם קהל הלינקדאין שלך, כך גדל הסיכוי שהם יפנו אליך לצרכיהם העסקיים והפרסומיים. והדרך הטובה ביותר לבנות מערכות יחסים אלה היא לספק תוכן אותנטי וכבד ערך.

שליטה בתוכן לינקדאין

אם אתה מתכוון לפרסם תוכן, ללא קשר לפלטפורמה, הוא צריך לספק ערך (ואם לא ידעת זאת קודם, אתה עושה זאת עכשיו). כדי שמישהו יכיר או יזכור את שמך בגלל התוכן שלך, הוא צריך להפיק ממנו משהו משמעותי. אם התוכן שלך לא משיג זאת, אתה פשוט מייצר תוכן עבור Google, וגוגל לא עוזרת לך בתשלום שכירות.

אך ישנו צומת בין אותנטיות למקצועיות בכל הנוגע לתוכן של לינקדאין. תוכן בעל ערך יגרום לאנשים לקרוא או לצפות, אך האותנטיות שלך היא זו שתגרום לאנשים להתחבר אליך ועם המותג שלך ברמה האישית יותר.

גורם האותנטיות בעת יצירת תוכן בלינקדאין כולל גם את האישיות שלך וגם את המומחיות שלך. לא פחות חשוב להוסיף לתכניכם מגע מהנה ואישי שיעזור לאישיותכם לזרוח, עליכם להביא משהו ייחודי לשולחן בכל הנוגע לערך שתספקו. אתה לא יכול פשוט לעורר מחדש טיפים פשוטים ונקודות שיחה שכל אחד יכול לקבל מחיפוש בסיסי בגוגל. עליכם להביא משהו מועיל לשולחן, מכיוון שטיפ או נקודת מבט ייחודיים זה מה שיעזור לכם להתבלט.

למרבה המזל, למרות שאתה צריך לספק גם ערך וגם תמונת מצב טובה של האישיות שלך, דברים אלה יכולים לרוב ללכת יד ביד. זה בגלל שזו החוויות הייחודיות שהופכות אותך למי שאתה.

סקרנו את זה בהרחבה בשבועות האחרונים , אבל תן לי לספר לך שוב: סיפורים הם כלי שימושי בעסקים. הם יכולים לעזור לרתק קהלים, ללמד מושגים ולהגדיל מכירות. הם גם מספקים תוספות נהדרות לתוכן. כאשר אתה יוצר סרטון או פוסט עבור LinkedIn, אתה יכול להשתמש בחוויות אישיות כדי להמחיש (ולחזק) את העצות החשובות שאתה מציע.

כמה תוכן אתה צריך

אז עכשיו כשיש לך רעיון טוב לגבי מה ליצור, אני כבר יכול לדעת מה תהיה השאלה הבאה שלך: "כמה אני צריך לכתוב?"

לשאלה זו יש תשובה פשוטה: אינך יכול להכיל יותר מדי תוכן. כל תוכן שתכין יעזור לך להתבלט. לכל הפחות, זה לא יזיק לך.

אבל, באופן כללי, אתה צריך 5-8 קטעי תוכן שהם באמת מוצקים. ואז אתה צריך להכניס את החלקים האלה לתוכן המוצג שלך.

הנה 3 חלקים מהתוכן המוצג של מנדי. חלקן עצמאיות בלינקדאין וחלקן מקשרות לאתר שלה, אך כולן מספקות ערך עם הספין האישי של מנדי.

במקרה של רשימת הפרופילים של לינקדאין, התוכן הוא מגנט עופרת שמנדי יצרה בעצמה. לא רק שתוכן זה היפר-טקטי, אלא שהוא גם משהו שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר. זה לא רק טקטי – זה גם אינטראקטיבי.

פיסת התוכן הבאה משיגה את אותו הדבר בצורה קצת שונה: אתה יכול לראות את הפרצוף של מנדי. על ידי שימוש בוידאו, היא יכולה לספק משהו מועיל לקהל הלינקדאין שלה ובמקביל גם להציב את עצמה מולם. זה אומר שהיא באמת יכולה להיות אותנטית ולתת לאישיות שלה לזרוח. ואז הקהל שלה בהחלט ישייך אליה את המידע שזה עתה למד.

בשני המובנים, התוכן שלה עוזר לה להרחיב את קהל הלינקדאין שלה ואת העסק שלה. ועל ידי פיזור המלצות אודות עסקיה בין תכניה האחרים, יש לה את כל מה שמישהו שמבקר בה לינקדאין יצטרך כדי ללמוד עוד על העסק שלה.

מסקנה

בעולם שבו יש יותר תוכן באינטרנט ממה שאי פעם נקווה לצרוך, אתה צריך לעשות משהו שיעזור לך להתבלט. זה לא צריך כלי מיוחד או אסטרטגיה; כל מה שצריך זה אתה .

היה אותנטי עם הקהל שלך ותן לאני האמיתי שלך לזרוח. עם מספיק זמן זה יהיה הדבר שיגרום גם לקהל הלינקדאין שלך וגם לסוכנות שלך לגדול.

0 מניות

אנחנו כאן בשבילך