כיצד לוודא שהפוסטים שלך ברשתות החברתיות באמת בולטים בשנת 2021

תוכן העניינים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עם כל כך הרבה מותגים שמשקיעים יותר ויותר בנוכחותם ברשתות החברתיות, קשה יותר ויותר להתבלט.

אתה צריך להתנסות תמיד בטריקים ופורמטים חדשים, ועליך תמיד להפתיע את העוקבים הנוכחיים שלך בכדי לרכוש חדשים.

מתוך מחשבה זו (וכהכנה לשנה החדשה המתקרבת במהירות), ריכזתי רשימה של כמה מהכלים והטריקים היצירתיים ביותר שתוכל להשתמש בהם בכדי להבליט את תוכן המדיה החברתית שלך!

כמובן, פלטפורמות שונות של מדיה חברתית עשויות לדרוש טריקים שונים, אך אוסף רעיונות זה מציע עצות ודוגמאות כמעט אוניברסליות:

1. עד משחק ה- GIF המונפש שלך

תמונות הוכחו מדעית כמשפרות את מעורבות הרשתות החברתיות ותמונות אנימציה מציגות ביצועים טובים עוד יותר, ולכן זה טבעי להתחיל ולהעלות את משחק השיווק החזותי שלך.

מסינמוגרפיות יצירתיות ועד לממים של סרטים הומוריסטיים, קובצי GIF מונפשים חזרו לחיינו בטוחים לפני כמה שנים, והם נותרו תכנים חזקים של מדיה חברתית בימינו.

אתה בהחלט יכול למצוא קובצי GIF מונפשים נהדרים ברשת (או אפילו להוריד מטוויטר ), אך ההימור הטוב ביותר שלך הוא – כמו תמיד – ליצור תוכן מקורי משלך. החדשות הטובות, אין צורך לשכור מעצבים או לקנות תוכנה יקרה בשביל זה.

Pixaloop , אפליקציית יצירה מאת Lightricks , היא אחת התגליות האחרונות (והאהובות עלי). Pixaloop מאפשרת לך "להחיות את התמונות שלך." למעשה, האפליקציה מאפשרת לך להנפיש כל חלק מהתמונה שלך:

  • השתמש בחצים כדי לקבוע את כיוון התנועה
  • הצב עוגנים להחזקת חלקי תמונה במקומם
  • הקפיא קטעי תמונות בכדי להשאיר אותם דוממים.

נוסף על כך, אתה מקבל מגוון של אפקטים של וידאו, אובייקטים שכבתיים (כוכבים, פרפרים, הבהובי נרות, אדי קפה וכו '), אפקטים של מצלמות ותנועות. זהו ערכת כלים עוצמתית ליצירת עדכונים מדהימים שיכולים להתאים כמעט לכל עדכון מדיה חברתית, ללא קשר לפלטפורמה.

לאפליקציה יש אפשרות בחינם אותה שדרגתי לגישה בלתי מוגבלת תמורת (לדעתי) כ -4 דולר לחודש.

2. נצלו את אמנות ASCII

אמנות טקסט (המכונה גם אמנות ASCII ) היא טרנד ותיק נוסף שעשה קאמבק בזכות טוויטר.

ישנם אנשים רבים שם בחוץ שלא מעריכים אמנות ASCII; אנו מכנים אותם אנשים "אידיוטים".

איפשהו בין הרגשון המושך לבין פופולרי מאוד הסימן הארנב שלטים , והפיכת סמלי המקלדת שלך לקריקטורות מצחיקות הוא שוב דבר!

כמה מותגים למעשה מתפרסמים בזכות אמנות ה- ASCII היצירתית (והמותגת היטב). @MoonPie היא הדוגמה המושלמת להכניס את המוצרים שלהם להקשר מצחיק וניתן לשיתוף באמצעות אמנות בסיסית של ASCII:

אם אתה מוכן לחקור את הטריק הזה, הנה כמה משאבים וכלים המסייעים ביצירת אמנות ASCII ידידותית למדיה חברתית:

3. צור תוכן ארוך טווח

תוכן ארוך טווח הוא מגמה כוללת המשפיעה על טקטיקות שיווק רבות. יותר ויותר מותגים יוצרים רשימות ענקיות והדרכות שלוקח שעות לקרוא. נמצא כי מדורגים טוב יותר (תוכן ארוך יותר מקבל 77.2% יותר קישורים נכנסים מאשר מאמרים קצרים) ונראה שהם עושים טוב ברשתות החברתיות.

אבל תוכן לטווח ארוך לא רק טוב לתוכן באתר שלך – הוא נהדר גם לעדכוני מדיה חברתית. יותר ויותר מנהיגי מחשבה מקבצים שרשורים ארוכים בטוויטר שקוראים כמו מאמרים. לדוגמא, כאשר מדברים על Quora בטוויטר , Anita Campbell , מייסדת Small Biz Trends , כוללת נתונים סטטיסטיים אישיים, תוצאות וטיפים כדי להשיג יותר על Quora .

ברור שטוויטר אינה הפלטפורמה היחידה למדיה החברתית שניסתה תוכן ארוך טווח. נראה שרשתות אחרות מאמצות גם פורמטים של תוכן ארוך יותר. פור פרסם מחקר מחקרי שטען כי אורך הכיתוב הממוצע באינסטגרם הוכפל ביותר מאז 2016.

[יש סיבה טובה להאמין, אורך הכיתוב יגדל עוד יותר בשנת 2021]

שיתוף סיפורים באינסטגרם הופך במהרה לדבר! העוקבים אוהבים לצפות בתמונות, אך כיתוב הטקסט הוא שגורם להם להגיב, לענות על שאלות ולתרום את דעתם.

בעת יצירת תוכן ארוך טווח, אל תשכח שזה עדיין החשבון הרשמי שלך והמותג שלך. וודא שקולך עקבי ומקצועי:

  • לפני שתזמן אי פעם פוסטים לטווח ארוך לערוצי מדיה חברתית, הגה הכל. מומלץ להשתמש בכלי בודק דקדוק .
  • כדי ליצור רעיונות נוספים, השתמש ב כלי אופטימיזציית הטקסט . זה יציע זוויות רבות יותר ויעזור לך ליצור הקשר ממוטב טוב יותר לתוכן הארוך שלך:

בונוס: עקוב אחר התוצאות שלך

שום אסטרטגיה שיווקית רצינית לא יכולה להתקיים ללא מדידה מדוקדקת ועקבית של התוצאות. מדיה חברתית אינה יוצאת דופן. לא חסר כלי ניתוח מדיה חברתית שעוזרים לך לעקוב אחר ביצועי התוכן שלך ולזהות את העדכונים שלך עם הביצועים הטובים ביותר.

Agorapulse הוא דוגמה אחת. זה נותן לך שליטה מלאה בלוח הזמנים של המדיה החברתית שלך ועוזר לך לעקוב אחר ביצועי התוכן שלך בין ערוצים.

זה תמיד רעיון טוב להתאים את לוח המחוונים שלך לניתוח כדי לראות באופן מיידי כיצד תנועת המדיה החברתית שלך מתקשרת עם האתר שלך. ישנם מעט פתרונות רבי עוצמה לכך המשתלבים גם באתרך, אך הפשוטה ביותר (אך המעמיקה ביותר) היא כנראה Finteza: שירות המאפשר לך לפרוס ולקבץ את הנתונים לפי מקורות תנועה , דמוגרפיה ומעורבות באתר:

מסקנה

יצירת עדכונים ברשתות החברתיות הבולטות היא אמנות. אין דרך אחת לעשות זאת. זה לוקח שבועות וחודשים של ניסויים ומדידת תוצאות. זה כולל הרבה סיעור מוחות ויצירתיות. וזה הופך את התהליך למרתק כל כך!

אני מקווה שהרעיונות שלעיל יעזרו לך להעלות תכנים מקוריים של מדיה חברתית שיביאו עוקבים חדשים ותומכים במותג. בהצלחה!

0 מניות

אנחנו כאן בשבילך