תוכנית שותפים: כנסו ללמוד איך עושים 100% הכנסה פאסיבית

תוכן העניינים

תוכנית שותפים: כנסו ללמוד איך עושים 100% הכנסה פאסיבית

תוכנית שותפים היא דרך טובה להרוויח כסף מן הצד. כלומר, אם יש לכם אתר, בלוג או עמוד בפייסבוק, תוכלו לפרסם שירותים של חברה אחרת ולקפל כסף בתמורה לפניות.

אנו בחברת Talooz, יודעים שבמקרה זה אתם דומים למתווכי דירות המציעים דירות ללקוחות, רק שאינכם צריכים להתרוצץ בין דירה אחת לאחר על מנת להציג לראווה את הדירות השונות. הכול נעשה באמצעות האינטרנט.

אילו סוגי חוזים קיימים בתוכנית שותפים?

במסגרת תוכנית שותפים ניתן להבחין ב-6 חוזים עיקריים:

  • CPT– זהו מחיר ההקלקות על כל 1,000 צפיות. אתם מקבלים את הכסף כאשר מספר הגולשים מגיע ל-1,000 ואין זה משנה אם הם השאירו הודעה, התעניינו במוצר או ביצעו רכישה.
  • CPC– בדומה לשירותי הפרסום של קידום ממומן, גם כאן אתם מקבלים כסף עבור כל הקלקה והקלקה שמבצעים הגולשים.
  • CPL– במסגרת החוזה הזה אתם מקבלים את הכסף עבור כל ליד תקין. ליד תקין הוא פנייה של אדם שהתעניין במפורש במוצר. ליד בלתי תקין מתקבל כאשר יוצרים קשר עם הפונה, והוא מתכחש לכך שהשאיר פרטים.
  • CPA– המחיר מתקבל עבור כל פעולה של הלקוח. הפעולה יכולה להתבטא בהשארת פרטים באתר או בעת רכישת המוצר או השירות.
  • CPM– בעת ההרשמה לרשימת תפוצה, המפרסם מקבל תשלום בתנאי שהגולש השאיר מייל תקין.
  • CPS– המפרסם מקבל תשלום אם בוצעה רכישה של מוצר. או אז העמלה המתקבלת היא אחוז מסוים משוויו של המוצר, אחוז שהוגדר מראש.

כל היתרונות בתוכנית שותפים

רבים מתעניינים בתוכנית שותפים בעזרת קידום ברשתות החברתיות, מכיוון שהיא כוללת יתרונות משמעותיים.

ראשית, היא דורשת השקעה התחלתית מינימלית יחסית או השקעה קיימת. כך שאם בלאו הכי יש לכם אתר או בלוג תוכלו להשתתף בתוכנית שותפים.

שנית, כדי להרוויח כסף מהתוכנית אינכם צריכים לרכוש מוצרים, להקים חנות אלקטרונית או לספק שירותים. שלישית, ניתן לעבוד מכל מקום ובכל שעה, כך שתוכנית שותפים מתאימה כעסק מהצד עבור בעלי עסקים, שכירים, עובדים מהבית או מובטלים. ולבסוף, התוכנית היא דרך טובה להכנסה פאסיבית, כל עוד משקיעים בה כראוי.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

לא רק באתר ובלוג

אף על פי ששתי הדרכים הנפוצות יותר לבניית תכונית שותפים הן באמצעות אתר או בלוג, הרי שניתן לבנות את התוכנית בפלטפורמות אחרות. כך למשל, פלטפורמת פייסבוק מתאימה מאוד לתוכנית זו. אמנם ההשקעה בה רבה, אך ברגע שאתם מצליחים להגיע לקהל היעד הנכון והמתאים עבור המוצר של השותף, תוכלו לקבל רווחים נאים. פלטפורמה נוספת היא שירותי דואר אלקטרוני. ניתן להשתמש ברשימת תפוצה כדי לפרסם קישור של השותף. כמובן, במקרה זה חשוב להיזהר לא לקנות רשימת תפוצה מוכנה ולציית לחוק הספאם האוסר על שליחת מייל יותר מפעם אחד לגולש שלא אישר קבלת מיילים.

כסף, אך לא ביום אחד

כאמור, בזכות תוכנית שותפים טובה ניתן להגיע לרווחים פאסיביים נאים למדיי, אך לא בפעם אחת. אולי אתם שומעים על אנשים המרוויחים עשרות אלפי שקלים מלידים, אך גם הם לא עשו במהירות רבה. תוכנית השותפים הפרטית שלכם היא עבודה לכל דבר ועניין הדורשת לא פעם השקעה. כך שלפני הכול תהיו מוכנים להשקיע כסף, זמן ומאמצים בפרסום ואולי אפילו קידום אורגני. כמו כן, האמון בינכם לבין המפרסם נבנה במשך שנים. כי אם הפרסום לא יעבוד, המפרסם יעדיף לחפש שותף אחר.

לסיכום, לפני שאתם ניגשים לבנות תוכנית שותפים, הבינו מה היא כוללת ואיך היא עובדת. קראו כל מה שאתם יכולים על שיווק והתחילו בבניית פלטפורמת הפרסום שלה. אם תשקיעו באמת ובתמים, המפרסמים כבר יבואו בעצמם וירצו לפרסם אצלכם.

סרטון בנושא תוכנית שותפים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
אנחנו כאן בשבילך