קידום ברשתות חברתיות: הדרך להכנסה פאסיבית 100%

אנו משתמשים ברשתות החברתיות כדי לשמור על קשר עם חברים קרובים ורחוקים ועל מנת לקרוא פוסטים שמעניינים אותנו. חברות רבות משתמשות ברשתות החברתיות על מנת לקדם את העסקים שלהם, ואכן רשת חברתית כמו פייסבוק מאפשרת להן לבצע קידום ממומן. קידום ברשתות חברתיות הפך לנפוץ ביותר והוא משפיע (לטובה) גם על אתר האינטרנט העסקי.

הדרכים שבהן משפיעה הרשת החברתית על קידום האתר

מעוניינים בקידום אתרים אורגני? קידום ברשתות חברתיות יכול להועיל לאתר שלכם בדרכים שונות:

  • מעורבות האתר שלכם – הרשת החברתית מגבירה את האינג'ייג'מנט עם האתר. כלומר, האינטראקציה שיש לרשת החברתית עם האתר שלכם. כך, ברגע שגולש משתף פוסט שפרסמתם ברשת החברתית שבה הוא גולש דרך קבע, הוא מגביר את החשיפה לאתר שלכם והסבירות שאנשים רבים יותר ייראו אותו היא גבוהה.
  • מעלים את הטראפיק – הרשת החברתית יכולה להגדיל את הטראפיק שלכם באתר. למעשה, לפעמים זו הדרך היחידה להגיע לקהלים מסוימים. ברגע שמשתמשי הרשת החברתית מבחינים בפוסט שלכם והוא מצליח לעניין אותם, הם עוברים לאתר האינטרנט שלכם.
  • המקום לקישורים נכנסים – מקדמי אתרים יגידו לכם שקישורים נכנסים מעלים את הדירוג של האתר מבחינת גוגל. אם פוסט שאתם משתפים הופך לוויראלי, תוכלו להרוויח מקישורים נכנסים, שכן אתרים רבים ירצו לקשר את האתר שלכם אליהם.
  • לא חייבים לחדש את התוכן – אם תעלו באתר שלכם את אותו התוכן שוב ושוב, זה ייראה מוזר. אך אם תשתפו ברשתות החברתיות פוסטים באותם נושאים רלוונטיים רק בווריאציות שונות זה לא יפתיע או ירתיע איש. בזכות הרשת החברתית ניתן "להחיות" את התוכן מבלי להמציא את הגלגל מחדש.
  • דעה של גולשים – רשתות חברתיות מאפשרות לכל גולש להביע את הדעה שלו, דעה שאינה מושפעת מהעיתונים או אתרי החדשות. אם הגולשים ימליצו על המותג המוצלח שלכם ברשת החברתית, הם ישכנעו גולשים אחרים להצטרף אליכם – וכל זה באופן טבעי ובלתי מאולץ.
  • לבדוק מה עובד ומה לא – כאשר אתם מפרסמים חומרים באמצעות רשתות חברתיות, אתם יכולים לבחון אילו תכנים עובדים טוב יותר ואילו פחות. בזכות המידע הזה, ניתן לגבש אסטרטגיית שיווק טובה.
  • ליצור קשר עם קהל היעד – בעזרת הרשת החברתית אתם יכולים לשמור על קשר עם קהל היעד שלכם. הגולשים יכולים להשאיר תגובות ולהתכתב אתכם בכל רגע. מסיבה זו, חשוב להתייחס לכל תגובות הגולשים ולא להתעלם מהן.

מאפייני הרשת החברתית

בניית רשתות חברתיות מושתתת על עקרונות המשתמשים. אמנם היא מספקת במה להמונים וכל אחד יכול להביע את דעתו, אך גם לרשת המשותפת לכולם יש עקרונות ברורים:

  • סוג הקשר – בין המשתמשים ברשת החברתית ישנן דרגות קרבה שונות (עוד על כוחה של רשת חברתית כאן). המשתמשים יכולים להיות קרובי משפחה, בני זוג, חברים טובי מהצבא, מכרים רחוקים שנפגשו במקרה בכנס או שני אנשים זרים שלא נפגשו מעולם, אלא התחברו דרך חברים משותפים ברשת החברתית.
  • הידע שמספקים המשתמשים אחד לשני – ברשתות חברתיות קיימת אפשרות לשמור על פרטיות ועל תנאי האבטחה. ישנם אנשים שאוהבים לשתף כל רגע בחייהם. כך שהם אינם מגבילים את עצמם מבחינת האבטחה ומשתפים כל פוסט שנראה להם מעניין. אחרים נוהגים בזהירות יתרה. הם יעדיפו להסתיר את המידע עליהם ולשתף רק במצב של "אין ברירה" מבחינתם.
  • קשרים – ברשת החברתית יש שני סוגי קשרים: קשרים הדדיים וקשרים חד צדדיים. התמורה לא תמיד זהה מבחינת שני הצדדים, שכן ישנם אנשים המחפשים תמיכה רגשית ונפשית ואחרים מחפשים ליצור קשרים עסקיים.
  • תזמון – מספר הגולשים משתנה מעת לעת ותלוי בשעת היום. כאשר מפרסמים פוסט עסקי, חשוב לקבוע תזמון מתאים, שכן הפוסטים ברשת החברתית מועלים בכל עת, כך שפוסט ויראלי וחשוב עלול פשוט ללכת לאיבוד.
  • דמיון חברתי זהה – קבוצות ברשת החברתית מבטאות אינטרסים משותפים של חברי הקבוצה. לדוגמה, קבוצות המיועדות לצוללנים, מחפשי עבודה, מחפשי דירת מגורים, אימהות חד הוריות ועוד.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

באיזו רשת חברתית כדאי לבחור בשביל קידום ברשתות חברתיות

כשמדברים על קידום ברשתות חברתיות, מתייחסים פעמים רבות לרשת החברתית פייסבוק, הלוא היא הרשת החברתית הגדולה בעולם שבה נוכחית משתמשים מכל הגילאים. אך אם אתם מעוניינים לפנות לקהלים ספציפיים יותר, לא כדאי לפסול רשתות חברתיות אחרות. 

אנו בחברת Talooz, אומרים שאינסטגרם וטוויטר, למשל, הן רשתות חברתיות המיועדות לקהלים צעירים יותר שאוהבים לפרסם תמונות. הרשת העסקית לינקדאין מיועדת לאנשי עסקים והיא בעלת אופי רציני יותר. הכול תלוי במטרה שאתם רוצים להשיג.  

סרטון בנושא קידום ברשתות חברתיות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אנחנו כאן בשבילך
דילוג לתוכן