איך יוצרים תדמית שיווקית מנצחת מאת מנשה בטיטו

תוכן העניינים
תדמית שיווקית

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התדמית שאתם תבנו לעסק שלכם תהיה הבסיס להצלחה שלו או לכישלון שלו.

תדמית שלילית עשויה לגרום למצב שבו אנשים יהיו בעלי דעות שליליות עליכם, יפזרו את הדעות האלה במקומות אחרים ובאופן כללי עשויים לפגוע בכם באופן מהותי שכן תתקשו להביא לקוחות.

לעומת זאת, תדמית שיווקית חיובית תסייע בגיוס לקוחות חדשים ובצמיחת החברה. כיום ניתן להיעזר ברשתות החברתיות ובאינטרנט בכלל כדי לייצר תדמית שיווקית חיובית לעסק אולם גם את זה צריך לדעת כיצד לעשות נכון.

מהו מיתוג ומדוע הוא חשוב?

מנשה בטיטו טוען שמיתוג הוא למעשה האופן שבו אנשים זוכרים ומכירים את העסק שלכם. ההרגשה שנוצרת להם, הזיכרון שיש להם מכם ועוד.

זה לא רק לזכור את הלוגו או הסלוגן שלכם, אלא את החזון העסקי שלכם, את האופן שבו אתם שותלים את המסרים בעיצובים הגרפיים של המותג שלכם, בפרסומות ובמודעות שלכם ועוד.

לדוגמה: קוקה קולה שואפת לכך שאנשים ירגישו יותר חיים מאיי פעם כשהם שותים קולה, מלאי אנרגיות, נמצאים במרכז העניינים,

עם חבר'ה, נהנים מהחיים. כל אלו דברים שעולים לנו בראש כשאנו רואים פרסומת של קוקה קולה ולכן כשנראה את הלוגו זה כנראה מה שנרגיש.

במוצרים של תנובה תוכלו למצוא תמונה של בית מה שמרמז על המסר שלהם שהם מאמינים שבכל בית צריך להיות מוצרים של תנובה.

כיצד יוצרים תדמית שיווקית חיובית לעסק?

  • ראשית יהיה עליכם לאפיין את העסק שלכם, את העיצובים הגרפיים שלכם החל מהלוגו, דרך באנרים, מוצרים ומסרים פרסומיים שונים. האם אלה משקפים את החזון העסקי שלכם? את המסרים שלכם? אם לא צריך לעשות שינוי בלוגו ובעיצוב הגרפי ואולי אפילו לשנות את הסלוגן של החברה.
  • לאחר מכן חשוב להכין מסרים שיווקיים כמו פרסומות ליוטיוב או לטלוויזיה או לשיווק שותפים, שלטי חוצות או מודעות בעיתון וכן מודעות בפרסום הממומן באינטרנט ועוד. המסרים השיווקיים צריכים לשקף את קהל היעד שאתם מכוונים אליו, את המסרים השיווקיים שלכם וכו'.
  • דבר נוסף שצריך לקחת בחשבון מבחינת תדמית הוא שירות הלקוחות שלכם וכמובן איכות המוצרים שלכם. החוויה של הלקוח מהמוצר שלכם ו/או מהשירות שלכם ישפיעו גם כן על איכות המוצר. בסופו של דבר כשאנשים יוצאים מסרט טוב בקולנוע הם ממליצים עליו לחברים. אם הסרט פחות טוב הם עשויים לעדכן את החברים שהוא מתחת לציפיות וכדאי לחכות שיגיע לכבלים ולא להשקיע כסף כדי לראות אותו בקולנוע. זוהי רק דוגמה קטנה כמובן.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
אנחנו כאן בשבילך
דילוג לתוכן