כיצד שיווק גידור יכול לעזור לעסק שלך (גם אם העסק שלך מקוון)

תוכן העניינים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כשאתה מנסה לבנות קהל, אין דבר חזק יותר מאשר לדעת מי כבר מעוניין במוצר או בשירות שלך. ובעוד שפיקסלים למבקרים באתר שלך היא דרך נהדרת באמת לעקוב אחר מעריצים המקוונים שלך, יש פלח אחר לגמרי של הלקוחות הפוטנציאליים שלך שאתה עלול להחמיץ.

אלה שבעולם האמיתי.

אנחנו מדברים הרבה על תנופת ההוצאות המקוונות. אך בשנת 2019, 90% מהרכישות הקמעונאיות עדיין בוצעו באופן אישי בחנויות פיזיות. ולהקשר זה 90% מההוצאות של 6 טריליון דולר בקמעונאות. אז על ידי התעלמות מכל אותם קונים "העולם האמיתי", אתה מפסיד נתח שוק עצום.

אך ברור שאיש אינו עומד מחוץ לחנויות רלוונטיות וימנות את האנשים שנכנסים ויוצאים. זה ארכאי, ומצמרר. אנחנו נותנים לטכנולוגיה לטפל בזה בשבילנו. הדרך הטובה ביותר להגיע לאותם אנשים היא באמצעות שיווק גידור גיאוגרפי.

כדי לפרק מדוע אסטרטגיה זו כה יקרה, שוחחנו עם דן דילון, סמנכ"ל שיווק ב- Reveal M obile , חברה המתמחה ב שיווק מונף תוצאות גיאוגרפי. הוא נתן לנו פירוט של מה זה שיווק גידור גיאוגרפי וכיצד תוכל להפיק תועלת מכך, גם אם אתה עסק מקוון. ואנחנו חולקים איתך את התובנות שלו כאן היום.

מה זה שיווק גידור?

גידור גיאוגרפי אולי נשמע כמו תחליף הייטק ומסובך מדי לבניית קהלים ברשת, אך למעשה זה פשוט מאוד (וזה יכול לתת לך תובנות ייחודיות שפייסבוק עשויה להשאיר בחוץ).

כך זה עובד. משווקים מציירים היקף דיגיטלי מסביב לבניינים של עסק לבנים וטיח כמו סטארבקס, צ'יק פיל א, גאפ – זה יכול להיות כל מקום. אפילו חניוני וולמארט. ואז, בכל פעם שמישהו חוצה את "הגדר", הם הופכים לחלק מקהל התואם פרטיות, אתה יכול למקד במודעות לכל מקום שאתה מפרסם.

חשוב לזכור שזה שונה ממיקוד גיאוגרפי, אשר שולח לאנשים מודעות ממוקדות על סמך מיקומם הנוכחי. זה לא מסר לאנשים בחנות. זה מסרים לאנשים שהיו בחנות ספציפית כדי שתוכל לגרום להם לנקוט בפעולה רצויה (נדון בכמה כאלה בהמשך).

כיצד שיווק גידור עדיף על פני מיקוד מודעות מסורתי?

ההבדל הגדול ביותר הוא כוונה. על ידי מיקוד לאנשים שכבר גילו עניין בביקור במיקום קמעונאי, אתה יודע שמדובר ברוכשים בעלי כוונה גבוהה וכבר מתחממים לרכישה. הם לא זקוקים לשכנוע כמעט כמו קהל קר.

נוסף על כך, אתה יודע שיש להם מספיק עניין באמת ללכת לאנשהו במקום ולא רק לגלוש באינטרנט. זה חוזר להיות קהל בעל כוונה גבוהה.

וכאשר אתה מכוון לקהל בעל כוונה גבוהה, בעל יכולות גבוהות, יש סיכוי גבוה יותר שתקבל החזר ROI טוב יותר ושיעורי המרה גבוהים יותר.

למעשה, החברה של דן ערכה מחקר על ביצועים של קהלים מבוססי מיקום . קהלים מבוססי מיקום נוקטים פעולות על מודעות בממוצע של 7.5 אחוזים. לשם השוואה, שיעור הקליקים הממוצע למודעות בפייסבוק הוא בערך אחוז אחד. שיפור אחוזי ההצלחה שלך ב- 750% הוא זכייה ברורה.

היתרון הנוסף של שיווק גידור גיאוגרפי הוא שכלי עבודה מסוימים מאפשרים לך להסתכל אחורה על נתונים היסטוריים, ומאפשרים לך גישה לקהלים שביקרו במקומות בעבר. במיוחד זה שימושי השנה, כאשר יש פחות דרכים בטוחות לחנויות. אם תסתכל על נתוני הקניות של 2019, תוכל לקבל מושג טוב מי קונה איפה. אם מישהו אהב ללכת לחנויות בגדי בוטיק לפני שנה, רוב הסיכויים שהם עדיין אוהבים מוצרים מסוג זה. אותו רעיון לחגים. קונים מבקרים בחנויות מסוימות לחג המולד, חג האהבה, יום האם וכל השאר, כך שתוכלו להשיג קהלים בעלי כוונה גבוהה לכל סוג של קמפיין. עוד על כך בהמשך הפוסט.

אתה גם לא מוגבל במיקום. עבור חנויות פיזיות, תרצה לכוון לאנשים הקרובים מספיק אליך לביקור קבוע. אך עבור כל מי שיש לו נוכחות מקוונת, היכולת לראות את הרגלי הקניות של כל אחד, בכל מקום, היא חסרת תקדים. אתה יכול גם לסגור גיאוגרפי על חנויות לבנים ופחיות משלך ואז לפרסם בפני קהלים אלה ולקדם את חנות המסחר האלקטרוני שלך.

ולמרות שלא יהיו לך נתוני רכישה על הקהלים האלה, תוכל לראות מתי אנשים חוזרים לחנות ובאיזו תדירות. זה אומר שהמובילים שלך מעפילים על עצמם. ונותן לך יותר תובנות על הרגליהם.

מה אתה יכול לעשות עם הרשימה הממוקדת שלך לגיאופנס?

ברגע שיש לך את הקהל מבוסס המיקום שלך, אתה יכול להשתמש בהם כמו בכל רשימת מובילים אחרת. אבל אתה לא מוגבל רק להשתמש בהם בפלטפורמה אחת אחת. אתה יכול לקחת אותם לפייסבוק, אינסטגרם או לכל מקום בו אתה מציג מודעות.

ואם יש לך חנות פיזית אתה גידור גיאוגרפי, אתה יכול לדעת מי ראה את המודעה שלך ואז חזר לחנות. לא רק סוג הייחוס המדויק הוא בעל ערך רב, זה יעזור לך לבדוק אילו מודעות יעילות יותר, ואז להשתמש במודעות עם קהל רחב יותר.

אתה יכול גם לקחת את הרשימה שלך עם מיקוד גיאוגרפי ולבנות ממנה קהל דומה, ולמקד אנשים אחרים שיש להם התנהגויות מקוונות דומות לאלה עם התנהגויות האישיות האידיאלי שלך. זוהי דרך נהדרת להרחיב את הקהל שלך, במיוחד בזמנים שבהם מספר הקניות האישי עשוי להיות נמוך באופן מלאכותי.

ולא רק זה עוזר לך לדעת למי אתה אמור לכוון, אלא זה עוזר לך לדעת למי אתה לא צריך לבזבז את הזמן והכסף שלך.

נניח שאתה קמעונאי מקוון למוצרי בית. יש לך רשימה של אנשים שהלכו לאחרונה לחנויות רהיטים. ולמרות שאתה לא יודע אם הם באמת רכשו רהיטים, אתה יודע שהם בשוק ואולי כבר קנו משהו. אז זה יהיה כנראה האינטרס של עלות המודעה שלך לא למקד בכבדות לאותם אנשים.

אך גידור גיאוגרפי מאפשר לך להיות יצירתי. אתה יכול לגאוגרף מיקומי משאיות להשכרה של U-Haul, וליצור קהל של אנשים שעוברים סביר להניח שהם רהיטים חדשים. עם זאת אתה רוצה למצוא את הקהל הטוב ביותר שלך, גידור גיאוגרפי יעזור לך להגיע לשם.

טיפים לחגים

לעולם אין זמן חשוב יותר לוודא שמיקוד המודעות שלך נכון מאשר לפני עונת החגים. זוכר את ההוצאות של 6 טריליון דולר בקמעונאות? על פי הערכות, טריליון דולר זה הוצא במהלך החגים. הוצאות החגים גדלות מדי שנה, והיא צפויה רק ​​להימשך.

אז הנה כמה טיפים כיצד תוכלו להשתמש בגידור גיאוגרפי לטובתכם הטובה ביותר בעונת החגים.

  1. צמצם את פרמטרי החיפוש שלך – על ידי יצירת גדר גיאוגרפית ממש, אתה מוודא שהקונים המוסמכים ביותר הם אלה שרואים את המודעות שלך. אם אתה מוכר מעסה ספורט יוקרתי, אתה לא רוצה לכוון רק לאנשים שהולכים לחנות של מוצרי ספורט. אתה רוצה למקד לאנשים שמבקרים בקביעות בחנויות ריצה ורכיבה על אופניים. זה יהפוך את הפרסום שלך לזול ויעיל יותר.
  2. כוון לבני הבית האחרים – ברגע שיש לך נתונים על הרגלי הקניות של קהל היעד שלך, שלח מודעות לא רק אליהם, אלא לבני ביתם האחרים. הקפד למסגר את המודעות שלך סביב מתנת מתנה, ובטוח לבצע המרות.
  3. חזור לקונים בשנה שעברה – במקום להתמקד רק במבקרים חדשים בחנות, הרחב את פרמטרי העיתוי שלך לעונת החגים של השנה שעברה. יתכן שתקבל יותר אנשים שקנו מתנות לחברים ובני משפחתם, אך אולי לא היו בעצמם בחנות לאחרונה.

לעטוף

ליכולת לעקוב אחר התנהגות קניות צרכנית אישית כמו גם התנהגות מקוונת יש השלכות עצומות על הצלחת השיווק שלך.

וזה יכול להיות רק הצעד הבא הטוב ביותר עבור העסק שלך אם אתה רוצה להשיג לידים איכותיים יותר. אז בזמן שאתה בונה את האסטרטגיה השיווקית שלך, במיוחד אם מדובר בעונת החגים שמתקרבת במהירות, ודא שאתה שוקל שיווק גידור גיאוגרפי כאופציה פוטנציאלית.

0 מניות

אנחנו כאן בשבילך